mandag 25. oktober 2010

Walking down memory lane

I løpet av all denne ryddinga i kjelleren blir jeg innimellom distrahert. I går kikket jeg igjennom gamle bilder fra den gang man faktisk gikk til fotobutikken og fikk fremkalt bilder. Her er et lite knippe av dem:




Her kysser jeg min kjæres tær like etter vi ble kjærester i 1995!
Det er lenge siden det! Og like forelsket er vi utrolig nok enda :)




Våre nydelige sønner, 1998. Abel nyfødt og Falk to år <3

Nyttårsaften i 1999, spenning rundt årtusenskiftet!




Abel ca to år med papsen i matchende skjorter, hi hi!




Forsøk på å ta julekortbilder av Falk jula 1995. Sjekk uttrykket på både hund og barn! Ha ha, ikke like lett med vanlig kamera nei. Tror jeg brukte to ruller med film...




Bittelillegull tre uker gammel. Han ble født sju uker for tidlig og måtte ligge to av dem i kuvøse. Heldigvis er han stor og sterk i dag! <3

På ferietur til Kummeren i Nord Norge. Digg å henge på pappas skuldre!

Hupp! Det var den mimringa! Nå blir det en kaffekopp og så mere kjellerkos!!

Ha en dejlig mandags aften alle jer!

Ingen kommentarer: