torsdag 21. oktober 2010

Celebration!

I går feiret Trondheim kommune dagen til gangs! Nøyaktig klokka 20.10 den 20.10 i år 2010 skøyt de opp et fyrverkerishow som varte i nøyaktig ti minutter. Vi visste ikke om det på forhånd, men er naboer til Festningen der rakettene ble skutt opp. Stemningen minte om nyttårsaften, og jeg må innrømme at det føltes litt magisk!
Bilder av fyrverkeri er ikke det letteste å ta, men jeg knipset i vei likevel..














Alle er litt uklare, men fine likevel.

God -7 grader-iskaldt-ute-men sola-skinner torsdag!

4 kommentarer:

Mailena sa...

heia, jeg så det jeg også... det var så fint. Hadde nesten litt julestemning i går, jente og jeg kjøpte oss pepperkaker og JULEBRUS!
Ha en fin dag!
Monica

Maïken sa...

Ja, jeg vet! Det var julestemning.... I oktober... Kan godt vente litt til syns jeg, men vi må vel glede oss over de små lyspunktene om vinteren... Deilig med pepperkaker da! He he :)

nadja sa...

Det var gutta boys i Sparebanken som spanderte fyrverkeriet på byen. De åpnet nytt bygg igår og det har kontoret mitt jobbet med i 3 år. bare en fra kontoret fikk være med på festen, jeg måtte nøye meg med fyrvwerkeriet. Like greit. Det var nydelig.

Maïken sa...

Aha Nadja! Jeg bare antok at det var kommunen ettersom fyrverkeriene var så storstilt. Dårlig gjort at ikke du fikk være med på festen da! Grådig syns jeg, når de først har brukt så mye penger kunne de vel tatt med deg i tillegg! Ja, det syns jeg! :)