tirsdag 26. oktober 2010

Anna Karina Elle 1969

Mye som dukker opp med denne kjellerryddinga!
Mine gamle franske Elleblader fra 60-tallet.
Her er et knippe bilder fra oktoberutgaven i 1969 med fantastiske

Anna Karina 
på forsiden!



Anna Karina chez Elle!

Sexy med menn i strømper......& Fin fuske(?)pels anno 1969. Håret ser ut som parykk...


Hvorfor ikke bygge seg en lenestol i weekenden? Her er oppskriften!
  

High fasion i 1969, kunne nesten vært i dag! Buksene ser riktignok litt vel ubekvem ut på utsatte steder...

Det er sol :)

2 kommentarer:

Ingrid Riddervold sa...

Gamle blader er skikkelig underholdende :-D Heldig med den der! Tusen takk for trivelig kommentar hos meg, setter utrolig pris på det :-)

Anniken Zahl sa...

Åååå, nå fikk jeg gode vibber... Min samling magasiner vurderes stadig byttes ut,- men som her,- de gir mange gode minner og fortsatt masse inspirasjon i dem!! Er og blir en magasin-junkie!! Og foressten.. har også en lampesamling jeg ikke klarer kaste.....