onsdag 27. oktober 2010

Dypdykk

Kan foregå på så mange måter. 
Dypdykket for tiden er jo kjelleren i all dens prakt.
Jeg er hjemme og venter på graver som skulle komme klokka elleve!
Men som vi alle vet er ikke håndverkere de man kan stole mest på når det kommer til tid.
I mellomtiden jobber jeg med tømming av kjelleren.

Her er noen fine (ha ha) stemningsbilder fra utsikten min for tida :)

Noen skatter klarer man aldri å kvitte seg med... Køpte denne lampa på loppis for tretti kroner for noen år siden. Den passer ikke inn akkurat nå, men den skal uansett beholdes!


Denne lampa er også et femtitallskupp i plast. Den er også fin, men passer ikke inn noe sted hos oss.
Mulig jeg kan plassere den på det nye kjøkkenrommet, men hvis ikke kommer jeg til å kvitte meg med den.

Aaawww, Peter Pan skuta har vært med på mye lek.... Heldigvis er det to nevøer som kan overta noen av lekene.
Her snakker vi nostalgi! Kosedyr og leker er vanskelig å kvitte seg med.....

Dette står imidlertid i stua. Og nå skal jeg ta en bittebitteliten hvil her før jeg bretter opp ermene (eller egentlig pakker på meg ullskjerfet) og fortsetter jobbinga.

Ingen kommentarer: