onsdag 2. februar 2011

Lysere dager!

Det ser ut som om sola gir et varmere skjær, og det føles som om våren er på vei!
Det gir kraft og positiv energi!

Jeg er opptatt for tida med jobbing på skolen (lærer NKF) og jobbing gjennom Balsam.
Det er fantastisk å få lov til å holde på med noe som er en utstrakt del av den du er. Gjennom healing og samtaler får jeg brukt mitt potensiale,  og det er så givende. Det er fantastisk å være vitne til at man kan hjelpe mennesker til å få det bedre med seg selv på ulike måter. Jeg er så takknemlig for den muligheten.

Ellers er det fremdeles oppussing på gang her på Rosenborg. Det går fremover, og jeg hadde ingen forventninger om at det skulle gå fort. Og det gjør det heller ikke... Men det går da fremover, og heldigvis så er det jo kjelleren, så den delen av huset har aldri vært bolig før.

Jobber med å skaffe meg briller, men det er ingen enkel sak. Lesebriller skal det være. Jeg har vært på brillebutikken ikke mindre enn tre ganger og lånt med briler hjem. Nå går jeg ikke dit på en stund... Finner ingen jeg er fornøyd med. He he, tar vel et par år og et par styker opp før jeg klarer å bestemme meg...

Ingen kommentarer: