onsdag 15. desember 2010

I morgon i morgon...

Skal jeg rense et hus for dårlige energier. Det er et fryktelig vakkert gammelt hus som ikke har blitt tatt særlig godt vare på. Nå er det en familie som skal flytte inn og de vil ha det rent og friskt til de skal bo der. Det skal bli interessant å se hva som befinner seg der. Vanligvis er det ikke vanskelig å fjerne stagnert energi, men noen ganger kan den være litt gjenstridig.

Senere skal jeg på det nye kontoret mitt og se hvordan det er. Må jo planlegge hvordan jeg skal gjøre det innbydende og koselig for mine kjære kunder.

Senere på ettermiddagen blir det julelunsj på NKF med deilig mat og vin og hyggelig selskap.

Bare kos vet'ja!

Jeg har laget en facebookgruppe for Balsam, gå gjerne inn og 'lik' den hvis du vil. Da blir jeg glad, hi hi!

Gooo' kveill alle fine folk! :*

Ingen kommentarer: