onsdag 3. november 2010

Tjallabajs

Da har vi pakket snippveska og retter nesa mot Nederland. På Gardermoen har jeg planer om å kose meg gjennom Tax-free avdelinga og kjøpe litt stæsj til søstra og moi. Vet ikke om jeg får gitt noe livstegn på bloggen mens jeg er bortreist, vi får se :)

Ha ei fantastisk uke-helg allesammen!

Noen bilder fra frrranskø Elle desember (min favorittmåned (jeg er skytte og umåtelig fornøyd med det)).
Hadde egentlig noen veldig kule gamle bilder med pelsmote, meeeen det passet seg ikke helt i disse tider... Kanskje en annen gang... VIL for Guds skyld bare påpeke at jeg er veldig veldig veldig imot pelsdyropdrett!

Julegavetips til jula 1969... Mye fint, sjekk gutten med elefanthode og flydrakt...!! Crazytimes...

:))


Mens jeg skal til Amsterdam og leke med energier, kunne barn ønske seg space-age leker i julegave jula 1969.


Damene kunne ønske seg skulpturelle smykker til jul. Ringene er kule. Mamma har noen sånne liggende....
Hmmm...

1 kommentar:

Kari-Anne sa...

God tur!
...de ringene er fantastisk fine!