fredag 4. desember 2009

trøtt fredag


I dag har jeg vasket rundt (ihvertfall nesten) på kjøkkenet og hengt opp julegardiner og flyttet om på bord og stoler. Må ha regelmessige forandringer rundt meg! Det ble koselig, selv om jeg helst kunne tenkt meg nye og veldig fargerike tekstiler. Jeg liker ikke julete rødt, men litt av sorten kan jeg tåle. Det får bli nye fargerike gardiner og kjøkkenvegger etter jul tenker jeg.

Hjemmelaget pizza til middag med god kjevlehjelp av Abel. Han har vært min trofaste hjelper på kjøkkenet i det siste.

Bildet er fra Gøteborgtur i sommer.

Today I cleaned the kitchen and put up some christmas curtains. Also I rearranged the furniture. I need constant changes in the appartement.. Maybe it's because we don't have that much space. I also would like new textiles for the kitchen, but that will have to wait until after the holidays. Then I can look forward to more light and spring.

Homemade pizza for dinner tonight and my little kitchen assistant Abel was of great help again today. He has been my faithful helper lately.


The photo is from our trip to Gothenburg this summer.

1 kommentar:

Wanja B sa...

Kanskje Abel blir sjef-kokk, og sjemmer bort mor på "gammel-dagan"? Det er deilig med rolige fredager!
Ha ei fin uke snuppa!
Klem