tirsdag 1. desember 2009

love food


Jeg har en målsetning. Den går ut på å bli mer utforskende mtp mat. Jeg lager de samme rettene om og om igjen. Jeg lager stort sett det som blir akseptert av alle i familien. Men nå skal jeg altså ta meg selv i nakken og tenke ernæring og smaksopplevelse på en ny måte. Vi trenger litt nytenking, for det er så fort gjort å skape seg mønster på dette området. Ihvertfall for meg...

Har ellers mye å gjøre og da surrer jeg det hele til og får ikke gjort noe...

Men kose med denne tjukke katten kan jeg gjøre dagen lang ^-^

I have decided to experiment more with food. We have grown into a boring pattern that we need to get rid of. We eat healthy food, but we rearly experiment. I am tired of making food, so I have to make some kind of change.

I could cuddle this fatso cat all day long...

Ingen kommentarer: