søndag 20. desember 2009

bursdagsfeiringer

Abel sjalabais....
Gaver....
Julestemning...
Pynting...
Kosing....
Lek....søss, mamma, meg...



I går feiret søss og jeg bursdag. Hun fyller år i dag, hurra! Vi laget middag her hjemme hos oss
og mamma og pappa kom også. Verdens beste lasagne stod på menyen med verdens beste salat og verdens beste brød som tilbehør. Litt rødvin til god mat hører også med. Til dessert ble det hjemmelaget sjokoladefondant med flytende kjerne sammen med hjemmelaget jordbærsorbet. Alle bidro litt med sitt og innimellom ble det tid til bartemorro og annet fjas. (Bartene var forøvrig en adventsgave til gutta...) Finfine gaver fikk vi også søster og jeg. Jeg har fått en iphone av min kjære som disse bildene er tatt med. Tjohoo!

4 kommentarer:

Frøken Funky Farm sa...

Gratulerer med overstått, så og hørtes ut som en fin feiring! Den ringen så fantstisk ut!

Maïken sa...

Takk Line! Ringen ER fantastisk. Alle bestanddelene er festet hver for seg og beveger seg. Den er som en levende blomsterhage som konstant er i forandring :) Fikk den av min kjære.

Flyavsted sa...

hvor er ringen fra ? :)

Maïken sa...

Ringen har min kjære kjøpt i Oslo på et marked :)