søndag 20. juni 2010

Utmerkelse

Tusen takk til fine Kari-Anne for award!
Her er noen hemmeligheter om meg som ikke er hemmelige:

1. Jeg tror at alt i verden er en enhet.

2. Jeg gir slipp i stedet for å holde fast. (Påstår ikke at det alltid er lett..)

3. Farger påvirker meg sterkt.

4. Jeg tror på umulige ting.

5. Jeg tror livet leker dersom man leker med livet.

6. Jeg må ha regelmessig forandring.

7. Jeg er avhengig av stillhet.

Utmerkelsen vil jeg gi videre til Charlotte for Shine, Anniken Zahl Furunes og Kruttdesign.
Tre flotte damer jeg beundrer for deres selvstendighet, tålmodighet og ståpåvilje. Jippi!
(kan forresten dessverre ikke lage lenker via iPhone..)







1 kommentar:

Anniken Zahl sa...

Såååå hærlig å få fin omtale!!
Det er slikt som oppmuntrer og varmer i alle hverdagene!! Takk takk!!