søndag 3. februar 2008

Syk...

Abel er syk i dag, stakkar. Han har hatt oppimot førti i feber. Skikkelig rød i kinnene og nesten purpurfargede lepper. Vi har gitt han paracet for å senke temperaturen litt. Vi frykter lungebetennelse på grunn av hoste og slim, men avventer å dra til lege til i morra.

Jeg skal til lege i morra for å fjerne føflekk. Det blir rart å ikke ha den svarte flekken på arma lenger... Jeg hatet den da jeg var yngre, men nå er den en del av meg og jeg sliter faktisk med tanken på at den skal fjernes. Tror ikke det er noe galt med den. Den er riktignok veldig mørk, men det har den da alltid vært. Hmm, måtte nettopp fjerne ei visdomstann også. Liker ikke alle disse fjerningene av deler av kroppen min det ikke er noe galt med. Det er så vanskelig å gi slipp! Hej då lille føflekk...

Ingen kommentarer: