onsdag 13. april 2011

Dette slitet vi driver med.

Jeg har forstått at jeg lever et liv i stort behag. Det skal ikke mye bølger til, før jeg vakler. Jeg tåler mye, men berøres lett av det som skjer rundt meg. Jeg er ikke skjør, men båten min følger alltid krusningene under meg.

Oppussing. Ja, de som leser bloggen min har vel skjønt at jeg driver med det for tida. Noen bloggere sier at de pusser opp og viser de lekreste bilder av interiøret sitt. Ja, hvem har lyst til å se bilder av rot?! Jeg har bare lyst til å klage på prosessen, og bære meg over alt kaoset som oppstår. Vise bilder av hvor "forferdelig" jeg har det... For meg er det her problemet ligger. Jeg tåler ikke kaos. Jeg blir stressa i stedet for å bli effektiv. Hver en liten krinkelkrok av hjemmet mitt er fylt med støv og rot. Alle opplever jo det når de renoverer, men jeg er altså sytete når det kommer til slike ting.

Men, det som er bra i dette tilfellet er at en ny styrke kommer frem, handywoman-styrken begynner å vokse seg sterkere for hver dag, og det er en god følelse som inspirerer meg.
Om et par måneder sitter jeg så blid og førnøyd og nyter utsikten og livet igjen!

Ingen kommentarer: