lørdag 5. mars 2011

Smykk meg...

Jeg elsker spesielle smykker og her får dere se to av de jeg er mest glad i.

Dette fine sølvanhenget med røykkvarts fra 70-tallet(?) kjøpte jeg på en bruktbutikk i Råkvågen i fjor sommer.

Steinen er ganske stor, og utrolig vakker.

Dette anhenget kjøpte jeg egentlig i gave til Dag for mange år siden, men det er bare jeg som bruker det. Masse. Kanskje ikke så rart... Det er en fossil med sølvkant rundt. Fra Pachamama i Oslo.

Kolibrien i sølv fra Bjørg fikk jeg i bursdagsgave fra min kjære svigerinne Line. Den henger alltid på.


Nå skal jeg på fest på Make Up Store og meske meg i godt selskap, sushi og deilig drikke.
Ha en strålande lørdagskveld!

1 kommentar:

nadja sa...

Nyyyydelige smykker. Og den festen skulle jeg gjerne vært på. Jeg blir GAL av snøen!