mandag 13. oktober 2008

lenge leve homeopatien

Falk fikk betennelse i bindeleddet mellom kragebeinet og brystbeinet. Vi trodde det var brudd og hastet til lege. Der møtte vi vår hyggelige, men alltid stressa lege. Etter to minutter var vi på vei ut av kontoret med resept på en salve. Til alt hell støtte jeg på en homeopat på apoteket og fikk time hos han følgende dag. Han foretok en grundig undersøkelse av gutten og kom frem til et middel vi kunne prøve. Og gjett om det virket. For hver medisinering ble han bertaktelig bedre og kunne slutte med medisinen etter bare et par dager! Jeg er så glad for at det løste seg på en fin måte.
Da Abel var tre-fire år gammel oppdaget vi at han hadde redusert hørsel. Vi dro til lege og spesialist. Løsningen deres var å sette inn et dren i øret. Jeg møtte tilfeldigvis en homeopat som overtalte meg å komme til henne i stedet. Det gjorde vi og for et lykketreff! Medisinen han fikk var utrolig effektiv og etter kort tid ble hørselen helt bra igjen. Homeopaten mente hørselsproblemene skyldtes en vaksine han fikk som baby. Det fikk meg til å undersøke vaksinering nærmere og det igjen har fått meg til å bli svært kritisk til vaksinering av små barn.

Jeg er så glad for å ha funnet en flink homeopat her i byen, det var bare det jeg ville si egentlig....

Ingen kommentarer: