mandag 28. april 2008

huff og huff

Jeg er syk igjen. For tredje gang på kort tid. Det renner av nese og øyne. Tror jeg skal bestille en time til legen og få sjekket om det kan være allergi. Legetime er ikke noe jeg hengir meg lett til. Først må det grubles over en stund, så når jeg først ringer er det opptatt, så tar det gjerne noen dager før jeg prøver på nytt.... Det samme gjelder for bestilling av frisørtimer. Men i dag fikk jeg faktisk karret meg til å gjøre det. Nå har jeg gjennomgått sju avfarginger og to blekinger. Håret er pissegult, men jeg har liksom vent meg til det. Men kommentarer som, russisk prostituert faller ikke helt i smak... Så nå har jeg bestilt time hos Monika og hun kan farge! Hver gang Gunnel og jeg har tatt en ny runde bleking har vi tenkt, denne gangen blir det bra! Men i det siste har det bare blitt en ørliten nyanse gulere (fra oransje) for hver gang. Urgh...

Ingen kommentarer: